I helgen..

Denna helg valde jag att lägga i en liten mängd cayenne peppar i håret och masserade min hårbotten med almond oljan i ca 10 minuter innan jag började med min vanliga hårvättsrutin...
 
 
I annat fall är det ingenting som är nytt gällande min hårtvätt. Jag utredde håret med tresemme natural balsam, gjorde en varm oljebehandling och avslutade hårtvätten med en fuktgivande balsam, en deep moisturizing conditioner från Mane n' tail. Åh!!! Mitt hår älskar verkligen Mane n' tail hårprodukterna <3. Tydligen är Mane n' tail hårprodukterna även gjorda för hästar..hahaha, förstå vad sjukt egentligen? men där ser man ;)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0