Hårtvättsdag: Fukt

Hihi mina korkskruvar är som hårtypen 3b fast väldigt väldigt väldigt små. I och med att korkskruvarna är så små så är mitt hår i slutändan hårtypen 4b-4c hår. =) Aja, nu är det dags för att utreda håret igen. Det funkar jättebra med mina klipps, är supernöjda med dem, det underlättar!!!. När jag utreder håret med kam, vatten och fuktgivande balsam (Tresemme Naturals) tar det ca 30 minuter att gå igenom hela håret.
 

 
Idag var det dags för att använda en fuktgivande balsam. Denna gång blev det Mane n' tail hårprodukten och denna har haft i håret i ca 3 timmar. Jag brukar inte alltid ha i mina inpackningar sålänge men det funkar bra om jag har tid =) Om jag inte har tid så ser jag iallafall till att ha inpackningen i minst 40 minuter.. ;)
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0