Hårtvätt: Varm oljebehandling och proteinbehandling

Nu har mitt hår äntligen blivit återställd och jag har fått tillbaka fukten i mitt hår. Det känns otroligt skönt! Jag ska fortsätta med Hydratherma naturals leave in balsam från och med nu.
 
 
 
Förra helgen beslöt jag mig för att göra en varm oljebehandling med produkten Carrot oil från Hollywood beauty! Sedan avslutade jag hårtvätten med min favorit hårbalsam Olive oil replenishing pack. MItt hår kändes som en miljon dollar, haha! Nämen på riktigt, så kändes håret otroligt mjukt och hälsosamt! Älskar verkligen att göra varm oljebehandlingarna på vintertiden. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0