Linda
2016-02-07 @ 19:10:49
URL: http://blackhaircare.blogg.se

För er som är nyfikna på hur det har gått med min hårresa sedan 2014 Så kan jag säga att det har gått helt Ok. Jag kan säga att jag periodvis har varit lite lat och det har sedan visats sig i håret. :) Och vid ett tillfälle valde jag även att texturize håret vilket jag ångrade ganska så snart efteråt. Håret var hälsosamt men behövdes tas hand om mkt mer än normalt.(I och med alla kemikalier). Jag hade tyvärr inte den tiden på samma sätt pga av nytt och ansträngande jobb och annat. I år valde jag att börja om igen. Jag känner absolut ingen panik för hår växer ju alltid tillbaka. Kram på er<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0