Hårtvätt: Protein inpackning

 
I helgen var det dags för en protein behandling och det var verkligen på tiden faktiskt! Denna gång använde jag, i min balsammix, majonäs och en proteinbalsam från Aubrey. La även i lite castor olja för att pröva någt nytt! :) Jag hade inpackningen i ca 7 timmar denna gång MEN i och med att det är proteinhårinpackning så hade det egentligen räckt med 1-2 timmar! högst Håret kändes lite strävt denna gång! Haha :) Därmed bestämde jag mig för att avsluta hårtvätten med en co-wash av en fuktgivande balsam (Tresemmé balsam).



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0