Hårtvätt: Fuktgivande hårbehandling

 
Denna bild innehåller följande; min sprayflaska som innehåller vatten och aloe vera juice. Min tresemme naturals balsam, mandel olja och leave-in kräm från Hydratherma naturals. I helgen när jag tvättade håret använde jag dessa produkter. Jag började att spraya mitt hår blött och utredde därefter håret med tresemme naturals balsam, sov med hårinpackningen från Tresemme naturals över natten och sköljde sedan ut allting dagen efter. Avslutade hårtvätten med att återfukta håret med min leave-in kräm och stängde sedan in fukten med mandel oljan. Simpelt denna gång men simpelt är ju bra också ! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0