Nath
2013-09-11 @ 09:45:07
URL: http://Nathalca.blogg.se

Jag märker också att det blir lite svårare att kamma håret desto längre det blir :-) men trots allt blir man ju glad att man lägger märke till vissa skillnader. När jag reder ut mitt hår, t ex borstar/kammar så går det för det mesta väldigt fort. Tar längre tid när jag bestämmer mig för att fingerkamma/"finger coil'a" håret... :-)

Linda
2013-09-15 @ 11:41:10
URL: http://blackhaircare.blogg.se

Intressant hur det kan vara så olika för alla! :) För mig är det lättare att utreda med fingrarna men inte med kammen. (Förutom med tangle teezern..då funkar det mycket bättre) :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0