Äntligen lönehelg :)

Nu har lönen äntligen kommit och nu sitter jag här hemma och funderar på vilka nya hårprodukter som man skulle kunna köpa till hösten. Definitivt blir det att köpa en hel del från Shea moistures iaf :) Jag vill även pröva på en satin cap...
 
 
 
 
Trevlig helg allihopa! 
J
2013-09-28 @ 15:26:40

Vart köper du shea moisture ifrån? :)

Linda
2013-09-29 @ 11:33:25
URL: http://blackhaircare.blogg.se

Jag köper shea moistures från Ebay.
Men vi får hoppas att produkterna säljs i Sverige snart. :)
Kram

Emma
2013-10-01 @ 08:40:40

Var köper du din satincap? Är på jakt efter en scarf men tycker att det är nästan omöjligt att hitta..!

Hälsningar
Emma

Linda
2013-10-02 @ 08:16:36
URL: http://blackhaircare.blogg.se

Hej Emma! Jag har aldrig haft just en satincap förut. Tidigare har jag använt mig utav satinscarfs som jag har köpt från olika klädbutiker såsom H&M och Åhlens.

Jag tänkte köpa en sådan nu i helgen för första gången :) Jag hittade en satincap på webbutiken beautyparadise.se

Vänliga hälsningar,
Linda
Markera som läst




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0