Macadamia hårprodukterna

 
Nu börjar det göras en hel del reklam för Macademia hårprodukter i landet. Hårprodukterna verkar vara riktade till personer med lockigt hår och afrohår. Någon som har prövat dessa hårprodukter?
Hannah
2013-10-24 @ 22:31:08

Jag har provat deras hårolja! (Healing oil treatment) Jag har inte mycket negativt att säga om den men kände personligen inte att den gjorde någon större påverkan på mitt hår så tvekar på om den är värd pengarna. Men får du händerna på ett test eller så eller hittar en något mindre flaska så tycker jag absolut att du kan prova någon produkt från den här linjen. Jag funderar på att prova någon av deras "leave ins'" eftersom själva oljan faktiskt var ganska fuktigivande vilket ju passar bra in på vårt arfohår. Kanske inte just mitt i det här fallet men på någons kanske :-)

Linda
2013-11-05 @ 07:36:19
URL: http://blackhaircare.blogg.se

Hej Hanna! Tack så mycket för att du delat med dig av dina erfarenheter av Macadamia hårprodukterna! Det är alltid lika intressant att höra hur andra har upplevt produkterna!
Kram

peri
2014-03-06 @ 18:25:48

hej hej jag köpte faktiskt allt på bilden förutom shampot, jag har inte afrikanska rötter men har extremt lockigt hår, i alla fall skulle jag säga att oljan e jätte bra!! det behövs verkligen lite för att mjuka upp hela håret, masken är också jätte bra den får verkligen håret att kännas mjukt o lent med jag har den på håret i en timme för att få bättre resultat trots att det står sju minuter :P och till sist krämen.. krämen var min favorit !!! lockigt hår är oftast torrt (i alla fall mitt) och gud vad mitt hår känns mjukt och inkrämat (på ett bra sätt) den rekomenderar jag starkt !!! köpte allting på nordicfeel och det var nt billigt men d var det bästa priset jag kunde hitta! mycket pengar men så värt det<3 hoppas att det här hjälpte (är inte den bästa stavaren)<3333

Linda
2014-03-19 @ 20:36:36
URL: http://blackhaircare.blogg.se

Hej Peri! Tack för din kommentar! :) Vad roligt och höra att ditt hår gillar dessa hårprodukter! Lockigt hår och afrohår oavsett vad man har för ursprung har ju faktiskt mer likheter än olikheter i gällande hur det ska vårdas. Så tack för att du delade med dig. Kramar




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0