Shea Moistures...

 
Nu har jag äntligen fått hem ett balsam från Shea moistures :) Är så himla glad :) I helgen får man väl pröva denna produkt för första gången! Som jag har längtat :) Många utav mina fina läsare har frågat var jag köper Shea moistures hårprodukterna. Jag köper mina Shea mouistures från Ebay. 
Nathalie
2013-11-27 @ 00:19:09
URL: http://nathalca.blogg.se/

Vem beställer du ifrån på eBay? =) Hur mycket betalade du… allt som allt?

Linda
2013-11-27 @ 20:46:55
URL: http://blackhaircare.blogg.se

Jag har ganska nyligen börjat med det här. Innan var det lillesyrran som alltid beställde åt mig, så jag måste säga att jag inte är någon som helst expert i det hela :D

För ca 1 månad sedan kollade jag igenom de produkter jag ville ha och jämförde pris och frakt. Minns tyvärr inte hur mycket den totala kostnaden blev i och med att jag köpte olika saker på en och samma gång från olika säljare:S

Jag har också nu med jämna mellanrum fått alla produkter hemskickat vid olika tillfällen den senaste månaden.

Det som är bra med Ebay är att man redan innan köptillfället kan se hur mycket den totala kostnaden blir inklusive frakten, dvs. utan att behöva gå vidare i köpet.

Lillesyrran brukar dock rekommendera att man helst köper produkter från butike från USA och England samt att man alltid tittar igenom köparnas recensioner av säljaren. (Lillesyrran gillar bl.a säljaren OuterBeautySupply från USA)

Säljare med en guldmedalj och goda recensioner är att föredra!

Linda
2013-11-28 @ 20:54:26
URL: http://blackhaircare.blogg.se

OuterBeautySupply.com är tydligen ett företag i USA som har en butik. Det går lika bra att köpa direkt från deras webbutik.

Igår kväll var jag och kikade på deras hemsida och jag måste säga att jag är helt såld :) Lillesyrran har alldeles nyligen fått hem sina produkter därifrån och hon är supernöjd!

Anonym
2013-12-01 @ 07:29:40

Jaha! Tack:-) vad går frakten på?

Linda
2013-12-10 @ 23:53:34
URL: http://blackhaircare.blogg.se/

Jag vet inte! Jag har själv inte handlat från hemsidan ännu. Tror dock att frakten kan skilja sig beroende på hur mkt man handlar och ibland har de även endel kampanjer:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0