Aloe vera juice på Bodystore.com

 
 
Nu behöver jag inte längre handla denna juice på Ebay någon mer. Aloe vera juicen finns nu äntligen att köpa här på ---> BODYSTORE. Underbart! :) 
Jessica
2013-11-30 @ 10:28:04

Hejhej, vet du någon bra sida där man kan köpa billigt afro texturerat löshår, och helst snabb leverans?:) Har mest hittat sidor från USA och så, och då är det dyr frakt och det tar ett tag innan jag får de. Har inte hittat någon sida inom Sverige som säljer dock.
Mvh Jessica

Linda
2013-12-01 @ 08:41:49
URL: http://blackhaircare.blogg.se

Hej Jessica! Jag måste säga att jag har noll koll på löshår och weave tyvärr:( Just nu har jag endast min peruk som en tillfällig lösning då mitt hår inte har nått den längden jag vill ha just nu. Tanken är dock att sluta använda peruken kring nästa år vid sommar:)Men hoppas att du får tag på billigt löshår snart. Kram :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0