Ny frisyr idag: Sidofläta

Godmorgon! Solen skiner nu på morgenen.. helt underbart! Man blir ju genast på bra humör=)  
Idag ska jag vara ute hela dagen och njuta av den varma solen =) Det blir att ha denna frisyr idag med min peruk, en lös sidofläta.
 
 
Ha en trevlig helg allihoppa! =)
Anonym
2013-05-11 @ 15:28:17

Hejsan,
Vad kostade din peruk o vart köptde du den? :) tack för en grym blogg!!

Linda
2013-05-12 @ 22:05:42
URL: http://blackhaircare.blogg.se

Hej tjejen! Tack så mycket!
Min peruk är syntetisk och kostade 390kr. Jag köpte den på en afrobutik som heter Ebony Afro American Cosmetics som ligger på Klara Norra Kyrkogata i T-centralen.
De har flera olika peruker i olika färger och frisyrer. Det tillåts att pröva perukerna på plats =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0