Fuktgivande hårinpackning: Banan och mango puré

 
Jag prövade denna hårinpackningen i helgen.. banan puré, mango puré och rapsolja. För min del är detta ett MYCKET bättre alternativ än bananhårmasken. Jag ska absolut fortsätta med denna hårinpackning framöver. Håret blev mjukt lent när jag tvättade ut hårinpackningen, jag gillade det <3... Men nästa gång ska jag ha i hårinpackningen i ca 40 minuter och inte 6 timmar. Jag märkte att hårinpackningen blev lite hård :D.. Inte så konstigt egentligen, det är ju trots allt mat man har i håret :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0