Dags att börja med Silica kosttillskott

Från och med idag :P...  
 
 
 
 
Får testa dessa kosttillskott i 2-3 månader och vi får se hur jag gillar dem..
Nathalie
2013-03-19 @ 18:46:48

Hoppas den funkar för dig!:-) har hört lite olika saker om denna men allt sådant är ju individuellt:D

Linda
2013-03-19 @ 20:32:09
URL: http://blackhaircare.blogg.se

Jomen visst! Jag får ge det en chans och se hur det blir =) Vad har du hört om Silica?

Nathalie
2013-03-20 @ 15:03:58

Hade tänkt skaffa mig ett sådant paket förra året. Men kvinnan i hälsobutiken sa att detta kosttillskott inte är särskilt stark. Jag tror personligen att det är rätt individuellt. Men brukar själv föredra kosttillskott som innehåller mer mg (t ex Biotin) än mindre. Fast i mitt fall beror det också på min kost. Jag käkar inte alls kött (förutom fisk) och för att inte få ex:vis sådana vita prickar på naglarna så måste jag äta lite olika kosttillskott:-) tar typ
4 olika dagligen med olika ämnen då...

Linda
2013-03-24 @ 11:23:54
URL: http://blackhaircare.blogg.se

Håller med! Det är ju väldigt mycket individuellt =) Vad bra att du fick bra info från säljaren på hälsobutiken. Hoppas att dina nya kosttillskott som innehåller mer Biotin funkar bra för dig.

Catherine
2013-06-18 @ 00:57:17

Känner du att Silicia har gett någon fördel med håret nu efter att tag har gått?
Nyfiken hehe

Linda
2013-06-18 @ 19:58:14
URL: http://blackhaircare.blogg.se

Hej Catherine!
Jag har 9 st tabletter kvar av Silica och det är totalt 60 tabletter i varje paket. Just nu har jag definitivt märkt att naglarna har blivit riktigt starka. Det känns lite som att en sten inte ens skulle kunna bryta mina naglar just nu,haha! Och eftersom att hår, hud och naglar är kopplat till varandra så tänker jag att även håret har förbättrats.

Jo, jag ser jag absolut fördelar med Silica. Jag är jättenöjd med Silican och jag tänker fortsätta med tabletterna ett bra tag till framöver, minst 1 år till iallafall...=)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0