Tresemme Naturals balsam - olika sätt att använda den

Det finns många fördelar med Tresemme Naturals balsam. Cestmoisamii från youtube har gjort en jättebra video där hon beskriver på olika sätt man kan använda Tresemme.
 
 
Själv använder jag Tresemme Naturals när jag ska utreda håret. Men efter denna videon fick jag idén att använda denna balsam varje gång jag exempelvis reser utomlands. Då slipper man ta med sig alla sina hårprodukter i väskan (vilket oftast blir ganska tungt), istället kan jag bara ta med mig en Tresemme flaska i väskan och ändå kunna göra allt som är bra för håret. =)
Natha
2013-06-15 @ 12:16:44

Japp, Tresemme är nog en av de bästa. Men isf menar hon väl på att man ej ska skölja ur den under vissa omständigheter...(?)

Hur är ditt hår nu när det har blivit aningen längre? Jag köpte ju en denman & den passar mitt hår superbra. Gör inte alls ont när jag borstar håret och den kommer även åt hårstrån som "lossnat" osv.

Men kan du beskriva det positiva du har märkt nu när du har ditt naturliga hår? & det bristfälliga som du skulle vilja förbättra? osv =)

Linda
2013-06-16 @ 23:48:57
URL: http://blackhaircare.blogg.se

Jo precis, hon menar på att man inte behöver skölja ut Tresemme om man ska ha det som styling eller leave-in.

Åh vad kul att ditt hår gillar denman borsten! Vilken tur du har! Mitt hår gillar förtillfället endast bredtandade kammar och möjligtvis mjuka utredningsborstar. Däremot tror jag att denman borsten skulle funka på mitt hår när det är fönat osv.

Det positiva är att mitt naturliga hår är mycket lättare att sköta och det tycks växa mycket snabbare nu. =) Det är ju roligt! Finns inga brister men lite trist är det att håret krymper och att man inte kan se sin riktiga längd på en gång =P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0