Naturlig schampoo?

Igår kväll kom syrran hem och visade mig en ny schampooflaska som hon har köpt. Den ska tydligen vara 100% naturlig. Schampot heter Essential care Gentle Herb Schampoo. 
 
 
Hmm... Jag vet inte om jag skulle säga att det är 100& naturlig men däremot tycker jag att ämnena i schampot väldigt skonsamma!! Schampot ska bidra till ökad hårvåxt och efter en tid ska man inte behöva använda något balsam efter schamponeringen. 
 
Schampot innehåller ekologiska, biodynamiska örter, naturliga örter och oljor. Det innehåller inte några skarpa ingrediensr. Schampot är sullfatfritt och utan silikoner. Schampot är lämplig även för barn. PH-balanserat. Och den luktar otroligt gott, friskt och fräscht på något vis =)
Zeritu
2013-06-02 @ 00:09:26

Hej!
Vart kan jag köpa det schampot?
Vänligen
Zeritu

Linda
2013-06-02 @ 12:14:16
URL: http://blackhaircare.blogg.se

Hej Zeritu!

Syrran köpte sitt schampo på webb butiken: ekoprincess.se

Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0