Naturligt = dåligt?

För ett tag sedan pratade jag med en icke afro frisör om hårprodukter, jag talade om för henne att jag gärna satsar på naturligt, helst saker som man kan äta lägger jag gärna i mitt hår. (inte allt såklart men produkter såsom majonäs, yogurt, ägg m.m.) Hon svarade att det också kan finnas en nackdel med att använda för mycket naturligt också, hon menade på att ''too much of anything is always bad''.
 
Jag fick dock inget riktigt förklaring på det hon menade. Just då när vi satt och prata så var det en liten del av mig som faktiskt trodde en aning på det hon sa. Men nu på senare tid har jag tänkt lite extra och jag kan verkligen inte tänka mig att naturligt någonsin kan vara dåligt för håret ? ... Ingen logik alls =)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0