Dags att komma igång med träningen

När det gäller hårvård är det även viktigt att fokusera på kroppens inre. Så nu är det verkligen dags för mig att göra det, förutom att äta mer hälsosamt så är träning även bra om man vill att håret skall må bra fullt ut.
 
Det var ett tag sedan jag tränade men nu blir det äntligen dags för mig att komma igång på riktigt. Jag har anmält mig till en strip aerobics kurs =D och nu finns det inget återvändo =) Ser fram emot det träningen, det ska bli superkul! ;)
 
 
 
 
 
 
Nathy
2013-01-07 @ 00:04:58

Ja, när man tränar så svettas hårbotten något otroligt. Tror faktiskt att det värme som uppstår där och som "producerar" naturliga oljor (eller vad man ska kalla det?) från själva kroppen kan vara bidragande till att håret växer bättre=)

Linda
2013-01-09 @ 00:00:50
URL: http://blackhaircare.blogg.se

Ja eller hur! Och att blodcirkulationen i kroppen ökar, även i hårsäckarna...vilket leder till ett finare och hälsosammare hårväxt ;)

Visst tränar du?.. I såfall vad tränar du för ngt?

N
2013-01-09 @ 16:24:07

Gym=) främst konditions träning.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0