Är det ens möjligt? Värsta håret någonsin!!

Jag har på senaste tiden fått syn på en svart man i ca 30 årsåldern när jag är på väg till jobbet på morgonen. Jag tror att han själv är påväg till någon typ av skola, han brukar alltid ha ryggsäck och ibland får han sällskap av några klasskamrater. Alltså jag kan säga så här, jag är verkligen ingen sådan person som dömmer andras hår, alla får göra precis vad de vill med deras hår...MEN!!!!! den här mannens hår är riktigt skrämmande! Hans hår är jätte jätte JÄTTE tovigt så det går inte ens att se vad han har för hårtyp, det ser ut som att han inte har kammat håret på 5 år!!! Det är helt otroligt och så hemskt!!! =( Han ser ju annars ok ut förövrigt. :S
 
 
Svarta mannens hår ser typ ut som på bilden, fast han har mycket kortare hår.  Det är riktigt synd att det ska behöva gå sådär långt för en del...
Natha
2013-02-22 @ 11:57:34

Oh... Det är nog svårt att inte reagera under såna omständigheter. Ytterst vidrigt ju. Orkar man inte kamma; klipp...? - tänker jag.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0