Lånat böcker om hår

 
Igår gick jag förbi biblioteket i stan och jag beslöt mig för att låna lite böcker om hår =)  I förra året i september deltog jag i en hårologi kurs tillsammans med några svenska frisörer. En frisör gav mig i tips att låna en bok som heter ''Hår och Kemi''men jag har inte lyckats ta mig i kragen att göra det förens nu. Väl i biblioteket så hittade jag även boken ''Thank God Im natural'', det kändes lite otippat att hitta en afrobok haha men riktigt kul iallafall =) Igår har jag börjat läsa lite ur ''Hår och Kemi'' boken, otroligt intressant! Senare när jag är klar kan jag sammanfatta det mest intressanta sakerna som tas upp i boken.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0