Kändisar ''avslöjar'' deras naturliga hår

Det känns roligt att allt fler svart kändisar visar deras naturliga hår. Förr kändes det som ett big ''no, no''! Men nu börjar detta förändras sakta men säkert. Jag hoppas jag på att kändisarna snart börjar bära sina egna hår lite oftare framöver.
 
 Angela Simmons
 
Toya Wright
 
Nicki Minaj
 
 
Raven Symone
 
 
Gabrielle Union
 
Lil Mama
 
Brandy
 
Vems hår snyggast? 
Natha
2013-08-14 @ 19:06:37

Brandys och Angela Simmons' :) sj d¨å?

Linda
2013-08-15 @ 12:51:23
URL: http://blackhaircare.blogg.se

Natha: Jag håller med dig! Jag gillar också Lil Mamas hår :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0