Har Beyonce klippt kort?

Det sägs att Beyonce har klippt kort. Endel av hennes fans är missnöjda över hennes nya frisyr. Själv tycker jag att det är grymt att Beyonce gör vad hon själv känner och inte påverkas av andra. Vad hon än har för frisyr så tycker jag att hon alltid passar bra med den. 
 

Snyggt eller inte?
mood
2013-08-08 @ 17:45:21
URL: http://moodindigo.blogg.se

Vänta lite nu. Hon passar ju mycket bättre i det där? Wow vad snyggt, jag är inget fan av henne eller hennes utseende, men nu känner jag att hon ser mycket unikare ut.

Linda
2013-08-09 @ 13:53:48
URL: http://blackhaircare.blogg.se

Visst passar hon bra i kort? :) Jag gillar det också faktiskt! Det är ju trevligt med lite variation ibland. =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0