Billiga spray flaskor!

 
Igår när jag var runt stan och shoppade lite så fick jag helt plötsligt syn på jättebilliga sprayflaskor på ÖB. (Överskotts bolaget). De kostar 12 kr/st. Så nu blir det att jag köper mina flaskor på ÖB nästa gång. Jag gillar att använda sprayflaskor för att göra mina egna mix av leave-in balsam eller helt enkelt bara spraya in håret med vatten för att förse det med lite fukt. Roligt när man hittar lite fynd :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0