1 års bloggande :)

Idag var det exat år sedan jag startade denna blogg =) Jag måste verkligen säga att det har varit ett enormt roligt år. Jag älskar att skriva om hår och det känns roligt att ha fått positiva feedbacks från mina läsare. Denna blogg har givit så mycket ny kunskap och glädje. Det roligaste har förstås varit läsarkontakten. Alla som har läst min blogg, följt min blogg, samt alla ni som har kommenterarat och skrivit mejl. <3

 
 
Emily
2013-08-11 @ 12:13:25

Grattis!:)

Linda
2013-08-11 @ 22:25:44
URL: http://blackhaircare.blogg.se

Tack Emily! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0