Mina favoriter har äntligen kommit <3

Mina absoluta favorit hårprodukter är från Hydratherma naturals i USA, dessa hårprodukter är väldigt skonsamma. De har många naturliga ämnen i deras produkter såsom EMU olja, vatten, shea butter, glycerin, mandel olja och kokosnötolja, Nu har jag väntat i 3 veckor och igår fick jag dem äntligen =) Jag köpte leave-in krämen och en leave in spray denna gång. Nästa gång ska jag nog köpa deras värmeskydd, hårgel och hårmousse. Det kan ju vara bra om man vill göra lite fina frisyrer under sommaren =)
 
 
Nathalie
2013-04-20 @ 11:36:29
URL: http://nathalca.blogg.se/

Vad kul! Vad blir priset för frakten och för produkterna?

Linda
2013-04-21 @ 10:50:20
URL: http://blackhaircare.blogg.se

Krämen kostar 124 kr och sprejen 90kr. Frakten 240kr =( Frakten är superhög tyvärr =( Men för mig är det helt klart värt det..mitt hår gillar verkligen produkterna och de håller rätt länge också.


.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0