Hej Valborg

Önskar er alla en trevlig Valborg! Här i Stockholm regnar det tyvärr :S Jag håller tummarna på att det inte blir någon regn mot kvällen iaf...Ta hand om era huvuden och hår ikväll ;)
 
Bana
2013-05-01 @ 00:06:25

Så kul att hitta en SVENSK afroblogg! inte varje dag man hittar det när man själv alltid bara hittar amerikanska bloggar. Så kul att läsa om en svensk tjejs natural hair journey då man ofta inte stöttar på såna i Sverige (skönt att veta att man inte är ensam, egentligen är jag inte det men du fattar hoppas jag!)

Linda
2013-05-01 @ 08:37:14
URL: http://blackhaircare.blogg.se

Hej Bana!

Vad roligt att du hittat hit till min blogg! =) Jo jag håller med dig! Nu verkar det inte finnas så många afrobloggar i Sverige ännu men jag hoppas att det blir en förändring på detta och att fler tjejer börjar blogga om sina journeys =)

Inte ensam?:P Så jag tolkar att du också är natural!=) Hoppas allt går bra med ditt hår och din resa (om du har det) :)

Ha en trevlig dag=)

Bana
2013-05-01 @ 21:01:14

Jag hoppas även på denna förändring snart! :)
Yes i'm natural and proud hahaa, och ja det går bra varit fri från texturatizer (vet ej stavningen)i 2 år nu i juni och 1 år från av att ha klippt mina permanentade toppar och jag älskar det verkligen! Självklart har man problem då och då men idag är man mycket mer kunnig så det mesta funkar!

Linda
2013-05-04 @ 10:03:02
URL: http://blackhaircare.blogg.se

Så du har varit natural i 2 år =) Grymt! Det vore roligt att följa din resa ju! Det är ju alltid roligt att se andra och få inspiration. Du har inte funderat på att blogga? =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0