Shea butter!

Jag är sååååååå glad idag. Min vännina sms:a mig alldeles nyss och sa att hon har köpt naturlig Shea butter till mig =) På söndag som är min hårtvättsdag ska jag testa produkten för första gången.Får se om jag gillar den =)
 
 
 
 
Varför personer med afrotextuerat hår gillar Shea butter:
  • Ger ökad glänsande hår och lyster
  • Ger livlöst och torrt hår fukt
  • Ej så dyr produkt att köpa
  • Den är 100% naturlig, (inga alkoholämnen m.m.)
  • Går att mixas tillsammans med andra produkter, exempelvis andra naturliga oljor
  • Kan användas som mjukgörande kräm till håret, hud och ansikte.
http://www.curlynikki.com, enligt nikki på hairtherapy



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0