Nya hårprodukter idag

Jag la märke till att jag nu har slut på många av mina hårprodukter så förra helgen beställde jag en hel del från Amerika. Det blev totalt ca 700kr inklusive frakt! Fy, haha är det mycket tycker ni? Produkterna är ju ändå sådant som man kan använda i minst ett halvår framåt så då är det väl värt det! =P Jag beställde Black jamaican castor oil, Morrots olja, Leave-in och daglig fuktgivande kräm från Hydrotherma, Keratin spray från Aphogee och balsam från Herbal Essence.
 
 
Idag fick jag balsamprodukterna från Herbal Essence.Yippi! Jag har aldrig prövat denna produkt tidigare så jag ser fram emot att testa denna produkt i helgen =). Herbal Essence är en väldig populär produkt i Amerika som många personer med afrohår använder. Idagsläget får denna produkt bli min utredningsbalsam för kamning innan hårtvätt. Får se om jag gillar den mer än Tresemme Naturals.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0