Min nya "mission"... att köpa Aloe vera juice!

När jag får min lön denna månad skall jag direkt se till att köpa Aloe vera juice, speciellt efter att jag läst mer om Ph värde och hår så har jag förstått funktionen av aloe vera, den är helande och har ett ''godkänt ph-värde''...Aloe vera är också mer syrligt och som ligger nära hårets egna ph-värde. Därmed gagnar denna produkt alla personer med olika hårtyper. =)
 
 

 

Lite information om Aloe vera från hemsidan http://blackgirllonghair.com/ med sökorden Benefits of Aloe vera nämns följande. Aloe vera agerar som en naturlig balsam som återställer hårets glans och lyster. Den gör håret mjuk samt ger håret styrka och supplement. Oavsett hur ens hårbotten ser ut eller hur hårets ''hälsa'' är, oavsett om håret är för oljig eller torrt så kan Aloe veran återställa hårets riktiga balans. Aloe veran bidrar till ökad hårväxt. Aloe veran är ett så kallat botemedel som återupprättar hårets hälsa och gör håret vackert.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0