Bra hårprodukter

Hårprodukter från Hydratherma naturals har jättebra produkter då dessa inte har ämnen som innehåller exempelvis mineral olja, paraben m.m. Men en anledning till varför jag verkligen gillar produkterna är för att de flesta av ämnena faktiskt är naturliga...
Daily moisturizing growth lotion (Används dagligen)
Ingredienser: water, shea butter, glycerin, almond butter, almond oil, olive oil, peanut oil, emulsification wax, emu oil, olive butter, jojoba oil, aloe butter, macadamia nut oil, sunflower oil, fragrance, germall plus, kulkui oil
Protein balance leave-in conditioner (Används efter varje hårtvätt)
Ingredienser: water, glycerin, olive oil, macadamia nut oil, emulsification wax, silk amino acids, fragrance, germall plus, jojoba oil
 
Anonym
2012-09-16 @ 20:46:09

Hej, har precis hittat din blogg. Ska bli intressant att följa dig. :)

Linda
2012-09-16 @ 23:28:16
URL: http://blackhaircare.blogg.se

Vad roligt att du hittat till min blogg. Välkommen! :)

Lollo
2012-10-07 @ 17:52:43
URL: http://laurenkazadi.blogg.se

Hej! jag är så sjukt glad att jag hitta din blogg. har suttit och läst igenom dina inlägg i säkert en timme :). jag har inga som helst kunskap om mitt hår så du kommer få många frågor från mig fram över. MEn först jag ska läsa mer här så kanske jag blir klokare. Tack för att du lägger ner tid att skriva om afro :)!!

Linda
2012-10-07 @ 21:57:36
URL: http://blackhaircare.blogg.se

Hej Lollo! Tack själv, vilken fin kommentar! =) Vad kul att du har hittat hit till min blogg =) Hoppas att du tycker att informationen känns givande! Absolut! Det är bara att fråga på så ska jag göra mitt bästa på att besvara dina frågor. Ha en fortsatt trevlig kväll =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0