Balsam metoden

Med balsam metoden så innebär det att man tvättar håret med balsam istället för schampoo vid varje hårtvätt.Jag har ganska länge kört med balsam metoden. Eftersom att mitt hår är jättetorrt så passar denna metod mitt hår mycket bättre. Vanligt schampoo torkar ju ut mitt hår =( Om jag känner att jag vill rensa mitt hår från produkter och smuts så sköljer jag håret med äppel cider vinäger istället för schampoo.
 
Just nu när mitt hår är naturligt så använder jag denna balsam:
 
 
 
Ibland även denna, mitt hår är verkligen helt kär Creme of nature produkter =)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0