Skapa delmål!

Ett bra sätt i att låta sitt hår växa ut och göra resan till ett längre hår mycket roligare, det är att sätta upp delmål för sig själv.
 
Exempelvis så var min första delmål att inte ha torrt afrohår och försöka få mer fukt i mitt hår. Nu känner jag att har uppnått första delmålet.
 
Mitt andra delmål som jag strävar efter just nu är få starkare och hälsosammare toppar, mitt tredje delmål kommer därefter vara att få lite tjockare hår.
 
Och sedan fortsätter man på det viset... När jag uppnått dessa så får vi se vad min fjärde delmål kommer att bli =)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0