På tal om att bli mer hälsosam..

 Jag har nyligen köpt bra vitamintabletter från Hårologi för att på så sätt se till att min kropp får i sig väsentliga vitaminer. Då kommer ju håret också att må ännu bättre. =) Jag kommer absolut inte överdriva det hela för jag är inget hälsofreak i naturen..hehe det går tyvärr inte att ändra den egenskapen hos mig tyvärr. Men det spelar ingen roll egentligen..Det viktigaste i slutändan är att man mår bra i sin själ. Eller? =P Hur som helst så har jag bestämt mig för att ta ca 1 tablett om dagen..eller varannan dag.
 
 
Men kom ihåg mina vänner...att vitamintabletter inte är en ''substitut'' från vanlig kost. Det gäller att äta bra kost dagligen och att isåfall endast ha vitamintabletterna som ett kosttillskott.
Nathy
2012-10-27 @ 23:56:32

Tror att det för d mesta rekommenderas att man ska äta kosttillskottet varje dag när man väl börjar för bästa möjliga resultat :-) brukade slarva rätt mkt m mina vitaminer innan men har oxå bestämt mig för att vara noggrannare from now on!=)

Linda
2012-10-29 @ 06:18:25
URL: http://blackhaircare.blogg.se

Du har helt rätt! Varje dag är att rekommendera! Vad bra att du blivit bättre med att äta vitaminerna nu... Jag ska också börja med det. Jag har börjat från och med i helgen! =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0