Olive oil replenishing conditioner


  • Det sägs vara en av de få inpackningar som är både proteinrik och fuktgivande
  • Bra för hårtyperna 3 och 4 inom alla kategorier
  • Organisk produkt = gynnande för afrohår
  • Luktar jättegott!
Queen Moreen
2012-10-22 @ 20:38:15
URL: http://www.queenmoreen.blogg.se

jag brukade använda den här förut... den luktar så gott... jag inbillar mig att den luktar som en söt apelsin.. but i could be wrong!!!

Linda
2012-10-22 @ 23:01:52
URL: http://blackhaircare.blogg.se

U are not wrong! ;) Hehe så sant! Det luktar som söt apelsin ju :D Olive oil är helt underbar tycker jag... Det är verkligen en av mina top favoriter!! =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0