Längtar tills man får sina egna barn

Så att man kan ta hand om afrohåret...  Awww...så söt =)
 
 
Nath
2012-10-03 @ 20:24:24
URL: http://Nathalca.blogg.se

verkligen! Men blir det en flicka så lär hon förr eller senare vilja permanenta sönder allting å ha weave å annat:( hur ska man göra för att få barnet att älska sitt hår fast det är svårhanterligt?!hmm:)

Svar: Ja visst! Det man kan göra är att vara ett exempel för sitt barn o inte själv ha weave o allt sådant. Även tala om väldigt ofta hur underbart vackert hår hon har... Men jag håller med dig..det är svårt i och med som ung flicka vill man oftast vara som '' alla andra'' Förhoppningvis lyckats man iaf att övertyga sitt barn ändå =)
Black hair care

mammatillliteflickan
2014-01-04 @ 21:07:57

hejsan. det fanns mycket grejer som jag ska göra på mitt hår.
jag ha afro hår men inte riktigt afro hår. det blir lätt sliter när jag inte sköter mitt hår. min dotter ha ej afro.

Linda
2014-01-12 @ 12:13:51
URL: http://blackhaircare.blogg.se

Mammatillliteflickan: Hej! Jo det finns så mycket man kan göra med afrohår av olika sorter! Vad spännande!:) Hoppas att allt du planerar att göra med ditt hår går bra! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0