Köpte lite hår accossearer idag

Gud vad snabb leveransen var från Lyko.se. I måndags kväll köpte jag lite hårprodukter och idag fick jag hämta ut dem från posten. Jag är verkligen jättenöjd=) Lyko.se har skapligt bra priser också! Idag köpte jag en sprayflaska, clips och en bandana. (Är lite osäker på om det är 2 st hårband eller om det är någon cap mössa, hehe vi får se,men det spelar ingen roll egentligen, ''capmössan' var ändå så himla billig!.
 
 
Sprayflaska
Clips
 
 
''Bandana''
 
Aimme
2012-11-01 @ 16:28:33
URL: http://aimmes.myshowroom.se

Fan va grym blogg du har!!:)
Jag brukar alltid ha löshår. Mitt hår var skit långt förut enda ner till början av rumpan. Sen så ville jag ha rött så jag blekte det (hade raktpermanentat innan) så allt ramlade av... men nu så har jag tröttna på att använda löshår o tänker ha mitt naturliga afrokrull hår:) Så mycket skönare utan löshår!

Linda
2012-11-01 @ 23:16:20
URL: http://blackhaircare.blogg.se

Tack så mycket Aimme! Kul att du hittat till min blogg =) Jag känner igen det där med blekning och rakpermanentning precis innan. Hahah, precis samma sak hände mig och jag tappade också nästan allt hår. Jag råkade också göra den tabben för flera år sedan, suck! :/ riktig trauma var det! Då du har haft hår nästintill rumpan... så kommer ditt afrohår väldigt snart att vara där igen;) Visst är det befriande med sitt naturliga hår =)

Natha
2012-11-03 @ 09:47:41

Vart har du köpt dina clips?:-)

N
2012-11-03 @ 13:41:22

Å hur mkt betalade du för wigen

Linda
2012-11-09 @ 19:19:33
URL: http://blackhaircare.blogg.se

Hey Natha! =) Jag köpte mina clips från Lyko.se (jättebilliga är dem, men minns inte exakt pris) och Wigen köpte jag för 390kr på Afro Cosmetics i Tcentralen i Stockholm. Wigen brukar hålla sig fräsch i ca 3-4 månader. =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0