Boostat håret med protein idag

Idag bestämde jag mig för att boosta mitt hår med protein ämnen.
Jag använde mig utav vanlig (ätbar) majonäs och sedan experimenterade jag lite och la cayenne peppar i min hårinpackningsmix =). Majonäs innehåller protein och cayenne peppar gör så att blodcirculation i hårbotten ökar.
 
Jag har haft detta i 6 timmar (Haha, det är inte alls vanligt att jag har min hårinpackning så länge men vid ett fåtal tillfällen kan det faktiskt hända... om jag har lite extra tid )
Det ända negativa med att använda sig utav vanlig ätbar majonäs är självaste lukten!! Fy vad det stinker!  =( Men det är helt klart värt det! Håret älskar det!!!!!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0