Vill ha en sprush!

Åh, jag vill så gärna ha en sprush (vet ej vad det heter på svenska). Är det någon som vet var man kan köpa en sprush i Sverige?
En sprush är bra att använda när man ska rakpermanenta håret (istället för att använda träpinnen som alltid finns med i rakpermanentboxen). Endel i USA använder även en sprush när man ska färga håret.
 
 
 
 
Nu har jag iallafall bestämt mig, år 2014 under sommaren skall jag rakpermanenta håret igen.. så nu har jag en bra stund att kunna njuta av mina naturliga hårlockar=)
Nathey
2012-11-18 @ 19:11:49

Varför ska du trots allt permanenta?

Nathey
2012-11-18 @ 19:44:46

Haha lät helt negativt inställd :P

Ms M
2012-11-19 @ 20:24:03

Håller med Nathey - varför vill du permanenta ditt hår igen?! Vill du inte vara au naturelle?

Queen Moreen
2012-11-19 @ 20:24:50
URL: http://www.queenmoreen.blogg.se

Lycka till med håret... jag hoppas att din naturliga hårresa här lärt dig nya tekniker som du tänker inkorporera med rakpermanentat hår... jag har hört att det är bäst att låta sitt hår växa ut naturligt till en längden man vill ha och sedan rakpermanenta.. mest för att håret ska tydligen växa bättre när det är naturligt... har du hört något likaande??? hur som helst... stay blessed //Queen Moreen

Linda
2012-11-19 @ 21:51:33
URL: http://blackhaircare.blogg.se

Nath och Ms M: Jo, jag har tänkt att ha mitt naturliga hår i ca 1,5 år och sedan rakpermanenta det. Varför jag väljer att rakpermanenta är just för att det också går att få hälsosamt hår när man rakpermanenta det. Det gäller att använda sig utav rätta tekniker. Jag kommer iaf att fortsätta min hårresa.. don't worry ;)

Linda
2012-11-19 @ 21:55:11
URL: http://blackhaircare.blogg.se

QueenMoreen! Tack tjejen! Absolut! Det kommer jag göra, och lite mer till och med! När håret är rakpermanentat så behöver man ta extra hand om det pga av att det ej är naturligt. Jo, jag har hört om det faktiskt och det är därför som jag har valt att vänta ca 2 år innan jag börjar att rakpermanenta håret igen. =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0