Turkiet!!!!! Here i come =D

 
Har precis bokat biljetter till Turkiet.. det fanns nämligen ett jättebra erbjudande på hemsidan groupon.se som gjorde att jag vara var tvungen att göra ett klipp. 1700kr för en vecka inklusive frukost, flyg, transfer, boende och guidade turer varje dag inom olika orter i landet. Så ni förstår, jag kunde helt enkelt inte förbise detta erbjudande..hehe!
 
Så om två månader gäller det!! Åhh...vad jag längtar=)
 
Så nu måste jag tänka lite på hur jag ska göra med håret...jag vill ju kunna bada och simma i poolen och i sjönp utan några som helst problem....Hmm :/...
 
Nathy
2012-11-30 @ 21:42:49

Vad kul!!! Ska du dit ensam el?

Linda
2012-12-01 @ 10:18:04
URL: http://blackhaircare.blogg.se

Nope, jag åker med min bästis! Åh, det ska bli sjukt kul =)

Nathey
2012-12-01 @ 12:07:33

Ja verkligen! Är det fortfarande varmt då?

Linda
2012-12-02 @ 19:55:53
URL: http://blackhaircare.blogg.se

Jag frågade en kollega till mig som är från Turkiet. Hon säger att det inte är supervarmt då när jag åker... men ca 20-22 grader funkar bra för mig. Jag gillar inte när det blir för varmt heller.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0