Åh...Vilken underbar helg

I helgen kom en av mina närmsta vänninor förbi och gav mig min födelsedagspresent. Jag fick 2 st sheabutter, 2 st Black jamaican oljor, en mixer (som jag kan mixa Sheabuttern), 1 '''dunke'' som jag kan ha Sheabuttern i och sist men inte minst..så fick jag några nya balsamprodukter.....
 
Jag fick alltså 2 st Aubrey fuktgivande balsam och 1 proteinrik balsam från Aubrey...(Produkten innehåller enbart helt naturliga ingredienser). Helt otroligt glad är jag! Det var verkligen jättefina presenter jag fick! Nu behöver jag verkligen inte köpa nya hårprodukter på länge =)
Nathey
2012-11-25 @ 19:24:14

Absolut! Sådana presenter blir man jätte glad över ju:D

Linda
2012-11-25 @ 23:51:08
URL: http://blackhaircare.blogg.se

Ja =) Tänk att man kan bli så glad för saker som hårprodukter! Haha men denna present gjorde mig verkligen superglad =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0