God jul på er!

Vill önska var och en av mina läsare en riktig God jul! Hoppas att ni har haft bra dag och en supermysig kväll =)
 

Tänkte ge en julklappspresent en av mina läsare, det är två styckna hårprodukter som har bra PH-värde för håret men mer än så säger jag inte!! ;) Du får vara anonym om du vill och ditt namn kommer inte nämnas i bloggen. Jag skickar julklappen till den som är först med att mejla till mig på [email protected]. Skriv God Jul, jag vill ha en julklapp! Det är först till kvarn gäller ;)  Ha det bra sålänge! =)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0