Dags att återgå till min gamla leave in balsam igen

Jag har för några veckor sedan börjat använda en ny leave in balsam från Mane n tail, den är helt ok men inte lika bra som min egna hemma gjorda leave in balsam.
 
Längtar tills mitt hår mår såhär bra igen !!!
 
 
Min hemma gjorda leave in balsam =)
 
 
Jag kände i helgen att mitt hår såg lite torrare ut än vanligt och det gillar jag inte! : / Så idag gjorde jag min vanliga mix som bestod av Shea butter, mandel olja, vatten och leave in balsam från Hydtratherma naturals. Genast när jag sprayade håret idag så kände jag en STOR skillnad, mitt hår mår mycket bättre nu...Så himla skönt! =)
 
Anonym
2012-12-19 @ 18:05:45
URL: http://www.queenmoreen.blogg.se

Hejsan,

det var synd att mane n tail inte fungerade bra för dig :-(... men det är som du säger... vårt hår är anorluna och produkter varierar för alla... det är bra att du har din egna leave in som fungerar... tänk så många som bor i sverige som inte ens använder leave in och liknande... keep spreading the knowledge sister... ha det så gott

Linda
2012-12-20 @ 21:44:13
URL: http://blackhaircare.blogg.se

Jo eller hur! Mane n tail leave-in balsam funkade inte helt hundra för mig men däremot så älskar jag deras olika fuktbalsam och inpackningsprodukter.

Tack detsamma tjejen! ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0