Min gamla hårlängd

Min hårlängd innan jag bestämde mig för att raka av mig allt hår januari 2012
 
 
Mitt hår har aldrig varit såhär långt förut. Det var mellan SL och BSL men det kanske inte riktigt syns på bilden att det var väldigt slitet, livlöst och helt enkelt dött! Jag hade hunnit vårda mitt hår mer hälsosamt i de 2 senaste åren men det räckte inte för mig. Jag ville inte ha hälsosamt hår till hälften. Så jag kände att jag ville börja om från början. I den här bilden hade jag satt i en rads hårförlängning längst bak (från ena öret till det andra) för att tjocka till håret lite. Jag var inte så glad först när jag rakade av håret men nu känns det jättebra! Jag ångrar ingenting.. Ibland kan jag tänka att det var synd att jag inte gjorde det för ett par år sedan...Men men, å andra sidan så tror jag att det var rätt tidpunkt iallafal =)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0